Fredags frossa.

gud vad jag är mätt.. alla sitter och pustar av all mat och efterätt och godis, chips, you name it. galet. men är det myskväll så är det (: vi har gjort hemmagjord pizza, myst, pratat och nu ska vi sätta oss och titta på film. blir lite sent och jag tänkte ta bort sminket redan nu. så kan jag bara gå och lägga mig sen, är trött! imorgon vid elva kommer en tjej och köper barnvagen för 1300.. vi köpte den för 200 ^^ riktigt bra.

jag var inne på en sida på nätet som hjälper en att spara pengar och hålla iordnings sin budget. den kommer skicka ut mejl till mig varje månad och säga åt mig att lägga undan si och så mycket pengar och vad jag ska betala osv. ska iallafall prova så får vi se (: ska även börja pensionspara. alex mamma har vart på mig några gånger, hon jobbar på bank! så jag ska väl ta mig i kragen och börja. kan vara bra!

på dagen imorgon kommer per älsklingens kompis och hans flickvän på besök, ska bli jättekul (: synd bara att dom inte kan stanna på middag ): dom träffas så sällan. men det är kul iallafall att han kommer en stund! sen på kvällen ska vi packa lite och ha film kväll, bara jag och alex. mysigt! det var längesen! innan kollade vi på film nästan varje dag.. gillar film.

iallafall. nu ska vi kolla film, har tagit massa kort från ikväll som jag tänkte lägga upp senare, eller imorgon., beror på hur trött jag är sen.

hoppas ni haft en mysig fredagskväll ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback