friends

hej hopp.

vaknade med huvudvärk, får alltid det när jag druckit vin.. speciellt rödvin. och det gjorde vi igår. liv stannade till 04 någonting och när hon gått somnade jag som en stock. ska snart hoppa in i duschen och sen klä på mig och möta helena vid fyra (: vi ska kolla runt lite i affärer och fika. det var evigheter sen jag fikade. iallafall. alex är ledig idag så det blir myskväll och film. imorgon är det fullrulle hela dagen, mamma fyller 40 år. fina mamma. hon har lite åldersnoja. hah. stackarn. även fast hon är ung (: hon fick mig när hon var 17. lillskit. ^^ så imorgon blir det handla till festen och fixa hemma hos mamma. ska bli kul (:

på söndag kommer elin.. äliiin (: vi var bästa kompisar för några år sen.. men vi tappade kontakten, hon bor i umeå. så imorgon kommer hon hit och stannar några dagar (: kul!

nu ska jag duscha och klä på mig! pusspuss

image2665



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback