Hässleholm

god dag.

det blir inget malmö idag, vi sov lite länge och åker till kristianstad och kikar runt ist (: hade vi åkt till malmö nu hade vi varit där i 2 timmar innan alla affärerna stängt, känns onödigt! så det får bli en annan gång. har på mig nya jeansen idag, köpte nya favoritjeansen, fast mörkblåa. glömde prova dom i går.. så jag var lite smått nojig att dom inte skulle passa. men det gjorde dom, skönt! så idag har jag på mig min favorit kofta från h&m, nya mörkblåa jeansen och nya ullakappan som också inhandlades igår. har faktiskt tagit dagens outfit ^^

ha en bra dag (: puss&kram

image2802



grönrandig kofta - h&m divided
svart långärmad baströja - h&m
mörkblåa jeans - ge-kås
a-linje ullkappa med hög krage - ge-kås
svarta fodrade stövlar - second hand



Kommentarer
Postat av: helena§

love kappan gumman"!!!! vill ha vill ha!!!

2007-11-20 @ 18:58:26
Postat av: Sandra

Vad är det för hårfärg du använder? Så fin röd färg på håret =)

2007-11-22 @ 21:17:13
URL: http://frokenudd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback