hemma!

gud nu är jag hungrig. vi köpte lite godis, brio smörkola och smällde i oss. har precis satt på vattnet till potatisen och ska steka kasslern snart. mums. gott och lätt. älsklingen har tagit med en stor dörrmatta från jobbet som täcker ända fram till skohyllan, det blev jättebra och kommer vara skönt att ha i vinter så det inte kommer in så mycket slask och grus. så det är skitbra (:

jag vet att jag inte lagt upp några videoinlägg, men det kommer. imorgon! kul v? :P pinsamt tycker jag men men.

nu blir det mat och mys i soffan! ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

GUD VAD JAG SAKNAR DEJ GUMMAN!
Vill träffa dej inna jag åker till gbg!

2007-11-25 @ 21:58:52
Postat av: fanny

helena: saknar dig mer gumman. tänkte på dig idag och undrade när vi skulle ses! när är det du åker till gbg? är det på lördag? kunde du byta jeansen till en annan stl? du ska få kvittot (: älskar dig!

2007-11-25 @ 22:07:41
Postat av: Lostkville

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2008-01-02 @ 20:08:28
URL: http://lostkville.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback