Kalender för 2008

det var inte lätt att komma upp imorse när klockan ringde.. kvart över åtta släpade jag upp mig själv. hua. tröttis. kom iallafall i tid till gruppen som jag lovat och det gick jättebra idag. alltid segt, som sagt, är ingen morgon människa. mamma kom och hämtade mig vid elva och nu sitter jag här och lyssnar på musik. ska kolla på film snart. bada senare och städa lite här. liv kommer ikväll på middag och film. mysigt.

ska fixa ihop en bordskalender åt älsklingen nu.. mycket photoshoppill, men det är bara kul (:

vad ska ni göra idag?



Kommentarer
Postat av: Betty

Hej Fanny!! Kan vi inte ses snart, nu har jag ganska mycket tid =) Typ käka midda eller kanske ta en fika eller nåt? Längtar efter att få träffa er, så länge sen!! Kram!!

2007-11-08 @ 12:36:58
URL: http://jennylito.blogg.se
Postat av: fanny

betty: absolut :) säg en dag när du kan komma! kram

2007-11-08 @ 12:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback