Kines

imorse när jag vaknade såg jag ut som en kines. haha. det blir så när jag gråtit.. och det gjorde jag efter att ha sett videon igår. hua. satt upp i natt fast jag bestämt att jag skulle sova tidigt. jag kommer alltid på massa jag ska göra och när älsklingen jobbar så är det lättare sagt än gjort att komma i säng (; men iallafall. svävade runt i går i vardagsrummet och planerade. jag vet ett par kuddar som jag tänker köpa och ha i soffan, köpte en vit likadan till sovrummet.. och dom finns i grönt också. skit fina! och en vas från ikea, sen nya soffbord, jupp, två st. måste få in lite färg i vardagsrummet. så grönt eller purpur blir det. vi får se. det lutar åt grönt!



iallafall. dagen, vad händer idag. vaknade i panik och trodde att jag missat nått.. har haft så mycket att göra de senaste dagarna så det kändes overkligt att vara ledig, hah. men idag är det inget på schemat.. bara mysa och laga god mat, älsklingen är hemma, mys! tänkte köpa lite grönsaker och dippa ikväll till en bra film. vi ska se den nya tecknade disney filmen med råttan ^^ RÅTTATOUILLE. den verkar vara så söt (:

image2627



Kommentarer
Postat av: Marielle

Vill du bertätta om den va rolig sen så jag vet om vi ska se den med:)?

2007-11-06 @ 16:14:18
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback