kvällspromenad.

nu har jag tagit kort på allt, städat undan allt och satt upp dom nya gardinerna i vardagsrummet (: det blev jättebra! ska snart laga middag åt mig och alex innan han åker till jobbet. ikväll ska jag bara ta det lugnt, fy vad skönt. läsa och mysa. kanske film? vi får se. ska gå på kvällspromenad med liv också, skit mysigt. det är härligt att vara ute och gå och bara vara.

har betalat mina räkningar och hyran också. skönt att ha det fixat. och skönt att ha kvar pengar på kontot också. trodde jag inte att jag skulle ha efter all shopping på ullared :O men det var bra.

ska laga middag nu, sen äta och hoppa in i duschen.. och sen lägga upp korten på bloggen. antingen om det blir innan promenaden med liv eller efter, beror på när hon kan ses. men innan läggdax iallafall (: det lovar jag.

hörs senare, puss & kram.



Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Fanny älskade gumman! Har varit orolig att nåt hänt dig!!! Kan du snälla logga in på msn så jag kan få ditt hemnr hittar det inte!!!! Kan vi ses imorrn?? Hör av dig!!! Puss Ann

2007-11-22 @ 19:36:47
Postat av: Dominiclinn

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2008-08-25 @ 08:53:29
URL: http://dominiclinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback