Lördag!

Jag är sviiintrött men tänker försöka hålla mig vaken (: så jag kommer i säng i tid ikväll. ska som sagt storstäda idag, så jag med gott samvete kan sätta mig i soffan ikväll, tända ljus och mysa framför en film. helt själv. ensamkväll och det ska bli så skönt. har alltid massa saker för mig. fattar ibland inte hur orkar. men det gör jag (;

om en timme stänger returmakeriet och röda korset. är sugen på att promenera dit och titta lite. sätta på mig en varm jacka och mössa och gå ut och gå. skönt. solen skiner och det biter i kinderna av kylan.

köpte orchideér i går i stan. två st med två skaft på vardera för 100 kr. för båda då. mycket bra pris! annars i en blommaffär kostar dom upp till 400 kr. dom är fina i vårat sovrumsfönster nu (: har precis duschat dom i badkaret, jag ska bli bra på att ta hand om blommor ^^ så är det bara.

ska ta och sätta på mig lite varma kläder och bege mig till second hand!

image2905



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback