överaskning.

jag har tänkt att göra lite videoblogg framöver.. så får ni se mig live ^^ jag är säkert skit fjantig, men det får ni stå ut med (; tar med mig kameran på våran mini semester och tänkte filma lite varje dag. får vi hoppas att jag orkar fixa mig varje dag också (; hihi. för så slapp som jag är nu vill ingen se mig, lovar!

så ny kategori.. Fanny filmar.

har precis kollat klart på filmen honey, ätit kycklingsallad och masserat fötterna. skönt. höll på att somna. fy vad jag längtar tills jag börjar dansa igen. helst av allt vill jag börja på lasse kühlers igen. men jag vet inte om fs betalar över 5000 per termin.. antagligen inte. innan jag blev sjukskriven dansade jag sex dagar i veckan.. tre timmar om dagen, gick på intensiven. jag känner mig slapp. men ska komma igång nu igen. dans var mitt liv. det var typ det enda jag hann med. men det gjorde inget, för jag mådde så bra!

måste packa nu, jag har ingen aning om vad jag ska ta med mig. imorgon blir det myskläder i bilen och slarvig knut i håret. hoppas det regnar imorgon, jag älskar att åka bil när det smattrar mot rutorna. mysigt!

som sagt, packa! hörs sen (: pussochkram ♥

image2793



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback