Söndag!

Håller på att koka två ägg och göra lite mackor. te ska jag koka också. sen ska jag ut och gå i kylan. det är underbart att få komma ut. jag känner mig bakis idag fast jag inte drack nått igår. efter promenaden ska vi storstäda här, så skönt att få allt rent. även fast dom som kommer på besök här höjer på ögonbrynen när jag säger att det är stökigt så tycker jag att det är det :P fröken petnoga som sagt. och skönt att alex är lika petnoga. vi vill ha det fint! kort och gott. sen ska vi åka och storhandla på coop och handla kattmat i kungenskurva. funderar på att byta foder då måns bara kräks ): stackarn. tror att vi får ta nått som passar alla kissarna. måns sitter här troget med mig vid datan och spinner. han sitter alltid här med mig, han är så mysig.

det håller redan på att bli mörkt. och klockan är inte ens tre. fast det är mysigt att tända massa ljus då. nu ska jag väcka en trött alexander med frukost och levande ljus. nu går han av sitt nattjobb i fem dagar. skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback