sovdax!

är helt svag i kroppen. love love love. har suttit och skrattat högt, gråtit, myst och bara trivts. underbart. (: jag är glader. mm! kärlek är nog det finaste som finns! nej, det är det verkligen.

har suttit på tv3.se och kollat alla avsnitt av från koja till slott, inköps ställena och fått massa idéer. fy fan vad jag längtar tills vi har råd att köpa allt nytt! när vi ska köpa en egen lägenhet och den ska inte va skabb, nerå. den ska vara så jävla fin från början. det ska bara vara att måla om lite på väggarna. så shyssta möbler. man kan inte annat än att förstå att jag brinner för inredning. fick en urgullig kommentar om våran inredning! tack, blev jätteglad (:

den 7 juni ska jag och helena gå på konsert. ska bli jättekul. hon ger mig mer än halva i julklapp, tokan. celindion ska vi minsann se. fatta att biljetterna är snor dyra, jag fattar inte varför. men hon är ju trotts allt en världsstjärna (: ska bli mysigt!!! bara hon och jag. wii.

nä ni nu ska jag soova. (: puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback