städtant/partyfixer

vilket väder. det har nog inte varit såhär fint väder på flera dagar. underbart. hade velat gå ut och gå på en promenad, men idag blir det inget sånt. eller jo.. det blir det visst. jag tar och promenerar upp till mamma, det tar 25 min ca.. det gör jag (: va mysigt. vaknade för ett tag sen. helt död. men vad gör man? :P bara att släpa sig upp och gilla läget. ska göra lite frukost snart och sen städa här. elin kommer ju ikväll efter mammas 40 års fest. så idag kommer jag agera städtant och partyfixer. en trött sådan. fast jag piggnar nog till snart ^^

vill inte att du ska försvinna. jag känner tomrummet efter dig växa. kom tillbaka. jag saknar dig.





Kommentarer
Postat av: Helena

Vem saknar du gumman?

2007-11-10 @ 12:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback