stulit

Vilken svordom använder du mest?

svär nästan aldrig.. men fan tror jag
Äger du en iPod?
japp, fick en rosa förra julen av darling

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
ingen alls. jag är en slappis ^^ men nio, tio imorgon

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
jag fryser om fötterna!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
ne vara med *ego*

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en hel våning på söder och få inreda med väggar och allt själv.

Har någon någonsin kallat dig lat?
lat? jag? hah. ne :P

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
varje kväll. sova är inte min grej.. är för hyper.

Vilka mediciner äter du?
stilnoct, propavan, trilafon, zoloft, lergigan, theralen och nån mer.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
ja. my secret.
Vad åt du till middag?

djungelkyckling med ärtor, majs och banan

Använder du huvtröjor?
det är det jag bor i hemma.

Kan du vissla?
javisst.

Finaste Svenska dialekten?
ståkhålmska

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
alla. jag blir som ett barn...!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ingen aning. och det gör inget om någon gör det heller.

Vilken film kan du alla replikerna till?
crazy beautiful

När flög du senast?
thailand november 06 med alexander

Pratar du några andra språk?
engelska, lite tyska, lite spanska.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
inte som jag tänker på.. men varjedag lär man sig nått nytt.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
det vill jag jämt.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
absolut inte. fånerier ^^

Vad har du med dig in på bion?
sällskap, popcorne, godis, cola.

Gillar du att flyga flygplan?
nej. det är dålig och torr luft inne på planet.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
vågar vara sig själv, ärlig, humor och lite modig och flippad.

Gillar du din boendesituation?
jättemycket. men jag längtar tills vi köpt lägenhet. då blir det nytt kök osv.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst tio. mina mediciner gör mig trött.

Äter du frukost dagligen?
ja, varjedag. det är det godaste målet.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
vissa veckor är dom det. vissa är bara mysigt slappa.

Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
alltid. blev alltid utslängd för att jag bara skrattade.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej. äter det jag tycker är gott. bättre att röra på sig mer.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
jag har lättare dyslexi.. så nja. eftersom jag har problem med stavningen själv.

Tror du på liv på andra planeter?
jag tror på det jag sett/ser.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
jag blir aldrig arg. blir oftast ledsen ist.

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
det är nog inte könet.. utan personen man gillar att umgås med. så båda.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
oj.. det vet jag inte. måste fråga mamma. 

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
det är bara jag som kan göra någonting åt det här.. så varför klaga när
man ist kan göra någonting? det är jag som bestämmer hur jag ska må.
man kan dra ner sig själv och må skit.. eller så kan man försöka gilla läget
och göra allt för att det ska bli bra igen.


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
jag vågar knappt gå ut på balkongen.. hihi.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
någon som tokskrattar för att sen bli allvarlig och sen tokskratta igen.

Tycker du om att krama folk?
kramar är det bästa som finns. kan kramas i evigheter. bara stå och kramas och känna hjärtat slå.

Vad skulle du helst inte göra hos ett förhållande, kyssas eller kramas?
kyssar.. men man kramas väl samtidigt?

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
jag har svårt att säga nej.. även fast jag vill säga nej. får lätt dåligt samvete. men jag hade nog
försökt förklara.. utan att såra.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
björk. har hört av många att jag är lik henne. hoppas inte till sättet bara ^^

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
jo det stör.. men finns det en anledning hänger jag ju inte upp mig.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
oftast inte. ibland kan jag bli äcklad av kött.. men inte så jag skulle sluta.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jonatan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback