Tatueringarna



min what goes around comes around tatuering med två stjärnor.
ett väldigt bra budskap enligt mig. sen att den går runt handleden
är ju bara fiffigt (; what goes around...! den gjorde jag iallafall för ca
två år sen. och det gjorde fruktansvärt ont. men inte en min gjorde jag ^^



i thailand tatuerade vi in varandras namn. jag gillar min alexander tatuering
jättemycket. många kan ju ha åsikter om att tatuera in ett namn. men även fast
det någon gång skulle ta slut mellan mig och alex, så är det ändå en fin och bra
tid i mitt liv. man ska aldrig ångra någonting, och det har jag aldrig gjort. jag bestämde
mig iallafall på 2 röda att jag skulle tatuera mig. och kort och gott, där satt och och bet
på naglarna i stolen ^^



min första tatuering vart en trible.. hrm. jag kommer
knappt ihåg varför jag gjorde den.. var runt 14 år och
det var ett ställe dit alla gick som inte var 18 för att
tatuera sig. den ska egentligen vara större, men jag
hade för lite pengar, så dom tog bort massa detaljer..
någon gång ska jag väl fylla i den och bygga lite på den.
men det ligger långt ner på listan (; även denna påminner mig
om mitt inpulsiva jag. ni får ursäkta att min rumpa är för stor
för bikinitrosorna, haha. jag hade väl inte insett att jag gått
upp nått kg ^^




här har vi beviset på att min man har förevigat mitt
namn på sin handled. dom som känner alexander vet
att han inte gör en sån här grej.. ever. men för mig gjorde
han det. han var så rädd, stackarn. jag hade ont i handen
efter den kvällen..! min alexander tatuering tog 20 min.. hans
fanny tatuering tog 1,5 timme.. tatueraren fyllde i den minst tre gånger..
men det är som dom säger.. kärleken ska göra lite ont ^^
dock inte andra dagen i thailand som jag så osmart
gjorde.. utan sista kvällen. jag älskar våra tatueringar. inristat
föralltid. ♥

sådär. där har ni mina tatueringar (:



Kommentarer
Postat av: Marie

Finfint! Och vart hittar du svart kakeldekor? :D

2007-11-15 @ 15:35:48
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Marielle

Det ser ONT ut när man ser bilden på Alex tatuering*ajaj*. Jag har itne fått något sånt infall men OM jag ska göra en blir det i ljusken. Och inget med färg utom med svart bläck.

2007-11-15 @ 15:57:47
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

liv: haha, mjo lite ^^ nerå rumpan är perfa! men badbrallorna är mini (; puss!

2007-11-15 @ 19:23:52
Postat av: fanny

marie: tackar (: på favoritsaker.se

2007-11-15 @ 19:24:28
Postat av: fanny

marielle: han hade ont också, stackarn :( svarta tatueringar är dom bästa! (: snyggare och håller bättre i färgen.

2007-11-15 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback