telefon = död

alla som smsat och försökt ringa mig kan ge upp.. ni kommer inte få nått svar. jag har tydligen glömt min senaste mobilräkning och nu har telenor stängt ner hela min telefon.. kan inte ens ta emot ett sms :'( vafan. men men. ska betala in den när jag kommer hem så om tre, fyra dagar kommer den fungera igen. jag känner mig låst. jag som alltid pillar på min mobil.

just nu är vi hemma hos per, alex bästa kompis i jönköping. ska dricka lite te och sen ska vi vidare hemmåt. så skönt att komma hem, är trött! ska bli kul att se allt vi handlat också (: har köpt vita orchideér till sovrummet och vita höga krukor. hoppas det blir fint. ja ni kommer som sagt få se allt sen (: älsklingen jobbar natt imorgon, så jag har heeela dagen och kvällen på mig att ta kort och lägga upp så ni får se (: jag är lika nyfiken jag, har försökt att komma ihåg vad vi handlat, men minnet sviker. :P

nu är tet klart, mums. te är gott det.

hörs imorgon, sov så gott alla. pusspuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback