tomteverkstad.

image2956



jag har skapat en tomteverkstad här hemma i vardagsrummet. har kommit halvvägs med kalendern
till alexander. som ni kanske förstår så ska jag häfta fast ett stort rött mysigt tyg på en tunn träskiva som
jag handlade på ett byggvaruhus idag. sen ska jag sy på röda tyg fickor på det röda tyget och limma fast siffrorna
i guld på fickorna.. alltså 24 st fickor. det blir en stor kalender ^^ kommer nog få pryda en halv vägg i sovrummet.
ska klippa ut lite guldstjärnor i tyget som blev över också (: kommer bli fint! hoppas älsklingen blir glad! ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

Såklart gumman att han blir glad! Om inte annat så ska han vara glad att han har dej!!!!!

pussa!

2007-11-29 @ 21:52:23
Postat av: Marielle

Självklart kommer han bli glad. Riktigt snygg ser det ut att bli när man ser de där bilderna. Roligt att du fotade lite så man fick se på din verkstad:). Lycka till gumman!

2007-11-30 @ 08:30:27
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

helena: hoppas det (: gumman, har ni det bra? saknar dig!

2007-11-30 @ 13:18:54
Postat av: fanny

marielle: ja jag tänkte att ni skulle få se lite (: tack gumman!

2007-11-30 @ 13:19:30
Postat av: Alexander

Du är så söt älskling, va glad jag blir :)
Det finns nog ingen flickvän som lägger ner så mycket tid på att göra något så fint åt sin kille. Tack för att du finns! Älskar dig!

2007-11-30 @ 20:18:22
Postat av: Meetstarhunter

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2008-01-01 @ 17:30:13
URL: http://meetstarhunter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback