Vi har julpyntat idag!

vi har julpyntat lite smått idag (: har tänt doftolja som luktar kanel.. så hela lägenheten luktar härlig jul! det är så mysigt så man inte vet vart man ska ta vägen ^^ jag älskar verkligen den här årstiden. man blir harmonisk i hela kroppen. avslappnad. ska och kommer njuta till fullo hela decmeber nu. underbart! julmusiken står på. och om jag känner mig själv rätt så kommer jag tröttna på den har skivan ganska rejält innan julafton är här.. så ska försöka att inte spela den allt för mycket (:

lägger upp lite övriga bilder på vårat hem.. vet inte om ni sett vissa nya saker vi fixat. jag är glömk! (;

här är bilder på julen här hemma.



vardagstummet




Köket




Badrummet



Hallen




Sovrummet

nu ska jag äta stekt falukorv med hemgjord potatismos. sent va :P men men. jag är vrålhungrig! sen blir det pepparkaksbak och glögg med min lavvli (:





Kommentarer
Postat av: Madde

ville bara påpeka för dig att du glömt ett N i stjärnfall.

2007-11-30 @ 22:01:15
Postat av: Surra

Guuud, vad mysigt ni har det. så skulle jag med vilja ha de. kram.

2007-11-30 @ 22:55:43
URL: http://surraworld.tjejsajten.se
Postat av: fanny

surra: söt du är gumman :) har du julpyntat än? kramar

2007-11-30 @ 23:00:01
Postat av: Mysan

gud vad underbart mysigt, vill se det in real life^^ hoppas verkligen att jag har råd att komma till efter jul, älskar dig gumman

2007-11-30 @ 23:44:58
Postat av: carin

Mysig jul =) Äntligen får vi pynta och pyssla =D Trevlig kväll/helg på er =) Kramar

2007-12-01 @ 15:59:39
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Marielle

De 3 vita ljuslytorna fastande jag för. Har själv tittat eter fina ljuslyktor i olika storlekar men jag har inte haft råd med dem som jag sett. Över 300kr/st liksom.. Du är så duktig på att inreda och pynta gumman!

2007-12-03 @ 08:11:04
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback