Videoblogg & dagens outfit

hej på er (: har precis ätit middag med alexander och mamma. gott var det och nu är jag proppmätt. missade extreme home makeover idag ): typiskt. hoppas det går i repris! vi ska snart gå ner och hyra en film på videobutiken och mysa med te och chocklad! ♥

nu är det städat hemma hos oss, skurat kaklet i köket och spisen och golven, toaletten, badrummet.. ja ni fattar (: det glänser. skönt. hade velat gå ner i tvättstugan nu och slänga in en maskin tvätt, men det går inte. dom har ändrat systemet i tvättstugan :O nu kan man inte tvätta på nätterna längre :'( jaja. vi får blir mer organiserade ^^

sitter och väntar på att youtube ska ladda upp filmen som jag spelade in. ni måste ursäkta mitt fumliga jag, men jag var lite nervös :P blir nog bättre nästa gång. så lovar jag att jag ska sminka mig då också. ser lite små blek ut (;

imorgon ska jag ställa klockan och gå ut och gå. så skönt. alexander tog ett extra pass imorgon bitti och kommer hem vid tolv. då tänkte jag vara tillbaka redan. ska nog gå till parken dä dom har djur och titta lite på fåren :$ det blir mysigt.




nu ska vi ner och hyra film (: puss!



Kommentarer
Postat av: Marielle

hihi vet du hur roligt de va att höra dig prata och se dig "irl"?! Jag satt o flinade hela tiden och låtsades att ja va där med dig, kändes pirrigt o nervöst;). Kul med videon gör flera om du orkar:D!

2007-11-26 @ 22:09:22
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: :D

gulligt:)

undrar bara.. är det svårt att fixa designen till sin blogg? jag har precis skaffat en blogg och fattar ingenting!:S undrar om du kunde hjälpa mej?
:D

2007-11-26 @ 22:39:48
Postat av: Helena

Gud vad söt du är gumman!! *hihi*

2007-11-26 @ 22:57:43
Postat av: Anonym

Skoj att se dig "live", vilken stockholms-dialekt du hade, oväntat, hehe!

2007-11-26 @ 23:07:53
Postat av: carin

=) Sött. Jag tycker du ska göra fler =) Kram kram

2007-11-27 @ 02:02:38
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Malvi

Va kul o se dig "live" o höra dig prata :) O vaddå stökigt?! Du skulle se hur jag o min pojkvän har det hemma hos oss nu.. Vi flyttar ju på fredag, så det är fullt KAOS hemma!*ångest* Kanske man kan tigga till sig några inredningstips?;) Du kan ju det där med inredning har jag märkt!

2007-11-27 @ 12:22:28
URL: http://malvi.bilddagboken.se
Postat av: Ann

sötnosen!!!!!

2007-11-27 @ 12:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback