ändringar..

veckan som kommer ser ut såhär:

♥ söndag - ann kommer på fika, familjen kommer på middag, myskväll med baby
♥ måndag - tjejdag/kväll med liv, åka till stan och shoppa, titta film och äta middag och mysa
♥ tisdag - jenny kommer på middag, våran gemensamma vän. tacos!
♥ onsdag - mysdag med älsklingen, åka till stan och kika, middag och bio.
♥ torsdag - älsklingen jobbar. mormor kommer på mysmiddag och filmkväll ♥
♥ fredag - älsklingens föräldrar kommer på middag och ska se våran lägenhet
sen vid nio, tio sticker jag på livs halloweenfest och har kul får träffa myrna igen! (:
♥ lördag - slappdag med älskling, pizza, film och bad med ljus mm.
♥ söndag - helena? dag i stan? fika, mysa, umgås?! jag vill :D

så lite ändringar..! men det blir det ju alltid. fullt ös hela veckan. hur ska jag ha tid att andas?
jag får göra det på lördag! vad skulle jag göra utan mina vänner? och dig alex? ha väldigt tråkigt!

puss!



dom här fina människorna ska jag alltså umgås med i veckan.. och alex föräldrar och mormor då (:






Kommentarer
Postat av: Mysan

jag önskar att jag också fått träffa dig i veckan:(

2007-10-29 @ 17:36:14
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback