Dagens outfit

Här kommer dagens outfit som lovat. så fort jag tagit korten så åkte nästan allt av, det är varmt att renovera vill jag lova! (: helt klar i walk in closeten och bilder kommer i nästa inlägg (: såå nöjd! är jättehungrig så ska snart värma på lite rester från middagen igår. hade varit gott med mcdonalds! helt klart... jaja. (; ska fortsätta och pyssla här hemma när jag skrivit klart i bloggen! älsklingen håller på för fullt inne på toaletten.. slitigt! han ser trött ut stackarn ):

image2198



Jeans - ullared/gekås
svart långärmad tee - h&m
stickad kofta - h&m divided
brun axelremsväska - returmakeriet
svart skinnjacka - h&m divided
svarta vintage ankelboots - ecco



Kommentarer
Postat av: Helena

MIN BÄSTA VÄN! ÄLSKAR DEJ!!

2007-10-07 @ 22:56:13
Postat av: fanny

helena: ÄLSKAR DIG MER!!!<3<3<3

2007-10-07 @ 23:51:25
Postat av: Magda

Söt kofta! :)

2007-10-09 @ 15:25:30
URL: http://magdalenaw.blogg.se
Postat av: Addan

Hej måste bara säga vilken snygg blogg du hade.
förstår om du är nöjd med den :)
ha en fin höstdag :)

kramar

2007-10-09 @ 18:06:46
URL: http://www.addan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback