Kärleksminnen.

Jag saknar alexander så jag nästan går sönder... ska bli mysigt att få höra hans röst snart. önskar att han låg i sängen nu och väntade på mig. det hade jag behövt.. bara få borra in ansiktet i hans varma bröst.. känna hans doft i nacken.. bara få uppleva den kärleken. ingen kommer någonsin älska mig så mycket som han älskar mig. och det är jag så himla glad för.. att det faktiskt är honom jag ska dela mitt liv med. hade inte velat dela det med någon annan. ingen. det är han som får mig att vilja gå upp varje morgon, det är han som alltid lämnar ett leénde på mina läppar, det är han som håller om mig när det är svårt.. det är alltid min alexander. jag älskar dig så mycket så mitt hjärta växer inom mig.

den här låten ska vi antagligen ha när vi dansar våran första dans som man och fru. den betyder verkligen någonting för oss. kärleksminnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback