Nattinatt<3

ska snart sova, precis kollat klart på final destination 3.. läskigt! mamma har varit här ikväll och vi har fikat, jag har masserat henne och så filmen nu (: nu har hon gått hem och jag ska göra mig iordning inför natten. ska försöka vända lite på dygnet.. eftersom helena ska sova här imorgon och inte är van att sitta uppe halva nätterna (;

har massa inredningstidningar som jag inte läst.. mysigt, det måste vara det bästa med att gå och lägga sig.. ligga och mysa och läsa och drömma! (:

imorgon kommer mamma förbi vid två och vi ska gå på en promenad, sen ska jag plugga fram tills helena kommer. boken är otroligt seg och jag längtar tills den är slut!

har fått ihop en lång lista nu vad som ska inhandlas på ullared..

♥ blockljus (höstfärger) i mossgrönt, svart, vinrött, brunt och orange
♥ blockljus (julfärger) helst i metallicfärger, rött, guld och brons
♥ stora pappersjulstjärnor i guld till vardagsrummet
♥ 2 st fyrkantiga svarta krukor i keramik
♥ tavelramar i ek till vardagsrummet
♥ tavelramar i guld till sovrummet
♥ julgransmatta
♥ ljusslingor med små lampor
♥ indisk inredning till sovrummet
♥ röda löpare med invävda guldtrådar
♥ andra saker till dukningen på julafton
♥ guldspeglar i olika storlekar och former till sovrummet
♥ sällskaps spel för mysiga hemmakvällar
♥ svarta skärbrädor i plast till köket
♥ stora vinglas
♥ köks knivar
♥ kastruller och stekpannor
♥ taklampa till sovrummet i indiskstil
♥ kattleksaker och annat till katterna

det är det vi kommit på än så länge. men lär det bli!

nu ska jag ringa och säga godnatt till min tuss ♥ och sen läsa och sova!



Kommentarer
Postat av: Mysan

jag ska titta eftre sakerna till dig:) ska ju dit imorgon^^

2007-10-11 @ 10:17:19
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Marielle

Har du nån katalog som du kikar i så du vet vad dem har där i Gekås? Om det finns någon sån så är jag intresserad:).

2007-10-11 @ 12:49:20
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle: nee ingen katalog (: men det är saker som ska köpas i vilket fall som helst, och om dom har det på gekås är det ju bra (:

2007-10-11 @ 14:41:38
Postat av: fanny

mysan: hihi , du är så söt lavvli (:

2007-10-11 @ 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback