renovering & mysig kvällsfika!

sitter med tandborsten i munnen.. ska bli otroligt skönt att gå och lägga sig efter allt slit inne på toaletten. det är inte lite mycket pill :P men imorgon ska vi iallafall måla, skönt att få det klart. det har varit hemskt att trampa runt i kalle anka tidningar som legat överallt där inne! isch. katterna har iallafall tyckt att det har varit skoj att leka med ^^

tog en paus vid tolv och gick och gjorde fika. sen tände min baby massa ljus och vi fastnade i soffan tills nu. ♥ mysigt att bara få hålla om varandra när det varit full rulle idag.

imorgon åker vi och köper våran tv. sen kommer den inte hängas upp förens runt den 18:de då vi ska måla om vardagsrummet. iiih kommer bli så fint (: längtar!

ne, nu ska jag krypa ner i våran mysiga säng där mitt hjärta väntar på mig ♥

ps, vann den här capen på tradera igår. fin va (:

image2325



Kommentarer
Postat av: Marielle

Ni kämpar o har er med denna toalett. Hoppas katterna inte lämnar allt för mycket hårstrån på väggarna bara:P. Och du vad vann du capen för?

2007-10-16 @ 08:14:04
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Malin

Jada! Fråga på du bara...hehe. Tapeten köpte vi på Silvan i Lund. De ska ha butiker på fler ställen i landet! Lycka till!

tror deras hemsideadress är www.silvan.se....testa d:)

Kram

2007-10-16 @ 13:34:20
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback