stepmom!

Har precis kollat klart på en film som gick på tv.. satt som klistrad. fin film! har klätt på mig från mjukisbyxor och tofflor till vanliga kläder och ska bege mig ner till affären och handla lite mat och frukostpålägg (: sen ska jag hyra film och tänkta handla till blåbärsmuffins som jag tänkte baka ikväll! mums! (: sen blit det några timmar som jag bara ska läsa i svenska boken så jag får det ur tankarna! är nästan klar med inköpslistan till ullared också! ^^ men den kommer nog fyllas på vart efter! längtar som en toook! :D och det är ju inte bara ullared som ska bli kul, utan den mysiga bilresan ner med älskling..! ♥

pratade med alex igår angående vårat bröllop som ska äga rum den 6 juni 08. vi har bestämt oss för att ägna all våran tid just nu till att måla om vardagsrummet, måla om i sovrummet, fixa i gästrummet och bara njuta av julen, julafton och nyårsafton. sen nästa år har vi sex månader på oss att fixa allt! och det måste ju räcka för att planera ett romantiskt bröllop (: sen är helena min fina bästis underbar och hjälper till massa! ♥ tänk om åtta månader är jag och älsklingen gifta! kan inte förstå det. helt galet. men det är som mamma säger, vi gör allt i "rätt" ordning. träffades, blev kära, blev tillsammans, flyttade ihop, förlovade oss och ett år efter förlovningen så gifter vi oss, så medans pluggar vi, får förhoppningsvis bra jobb, och sen blir det bebisar vill jag lova (: framtiden är våran ♥

så nu ska jag skynda mig på ner till centrum, handla och kika runt lite. sen hem och laga middag åt mig och älsklingen och sen göra allt det viktiga först och sen bara mysa med en film och massa frukt! (:

hoppas ni får en bra dag! kramar

image2239



Kommentarer
Postat av: Mysan

oh jag älskar den filmen:)
Vid din sida är det va?^^

2007-10-10 @ 18:19:45
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Helena

Gumman, jag längtar jättemycket efter er dag! SAka bli så kul att stå där framme vid dej å hålla din bukett! bara finnas där för dej! för er! älskar dej gumman!

2007-10-10 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback