300 & godis

sitter och dricker lite cider och väntar på att älsklingen ska bli klar med sin träning som han stånkar med i sovrummet, haha. vad gör man inte när man inte hinner gå till gymmet? ^^ känner mig lite små lullig, kan bero på att jag både är trött och inte van vid alcohol (: ska snart hoppa in i duschen.. och folk undrar varför jag använder så mycket handkräm/kroppskräm.. jag duschar ju hela tiden. måste duscha och bada mindre. men nu vill jag duscha iallafall ^^ sen blir det mys i soffan med godis, älsklingen och filmen 300! har velat se den länge nu, men det har aldrig blivit av.. så nu har alex fått låna den av en arbetskompis (: så film, mys och sen sova.. är jättetrött ikväll.

puss & natti natt ♥

image2047



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback