biomys!

Ikväll vid halv sju ska vi gå på bio, jag mysan och älsklingen (: ska ta med oss godiset vi handlade till tjejmiddagen som ingen åt av och poppa lite egna popcorne. allt för att spara pengar (: så snart tänkte jag lägga mig i badet med en lermask och hårinpackning och bara mysa, tända lite ljus och sånt. sen innan bion ska vi äta carbonaragratäng, gott och inte så avancerat att laga.

vi hade det riktigt kul igår. åkte in till stan och gick till claras och dansade och drack lite drinkar. jag och my köpte varsinn orgasm men hon gillade inte sin så där stod jag med två drinkar..! heh. så dansade vi i några timmar och sen vi 02 kom älsklingen och hämtade oss. snällis ♥ tog en skön dusch när vi kom hem och somnade bums! vaknade lite halvmosig imorse och önskade inget hellre än att få slippa att vara bakis och min önskan slog in! skönt! det är bland annat därför jag inte är så förtjust i att dricka.. får alltid sån bakfylla, usch! sen fick jag jättefina rosor av helena också (:

här kommer lite bilder från igår. helena tog med sin sig kamera till krogen, så ska norpa lite bilder av henne, så lägger jag upp lite mer sen (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback