Du är den finaste jag vet, du är den vackraste i världen.

mitt största fan här på bloggen är min bästa vän helena. hon är verkligen en trogen läsare och även en trogen vän som finns hos mig i vått och torrt. aldrig förut har jag kännt som jag känner för den här vackra människan. du sprang verkligen rakt in i mitt hjärta och blev min bästa vän på nolltid. och även fast jag bara kännt dig i ett år snart, så vet jag att du och jag kommer bli gammla tillsammans.. du är den finaste helena, glöm aldrig det! och jag är så glad för att du finns ♥

image2046



Kommentarer
Postat av: Helena

ååå gumman, jag gråter stora lyckliga tårar!!
älskar dej!!!!!!

2007-09-29 @ 22:18:08
Postat av: fanny

helena: hjärtat, du är underbar! saknar dig så jäkla mycket. älskar dig gumman <3 du är mitt allt.

2007-09-29 @ 22:24:22
Postat av: tessan

:( snyft.. som vanligt är jag aldrig med på nåt kort! man känner sig lite utanför.. Men jag älskar dig för det :) puss

2007-09-30 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback