filmkväll!

Idag är det en sån där mysdag (: vi har varit nere i centrum och gått på café och ätit ostfrallor och druckit te.. gått runt i affärer och shoppat lite. jag köpte en anatomikudde till älsklingen, han har ofta ont i ryggen och i nacken och det var 50% på allt på hemtex så jag passade på (: sen köpte jag uppiggande massageolja som han fick också. han blev jätteglad (: köpte även jättefina svarta sängbordslampor som passade bra till våran säng! sen blev det två st nagelack i mörkgrönt och mörkbrunt från kicks och bodyscrub!

kom nyss hem från ica, hämtade ut tak-kronan till sovrummet som hade kommit, köpte massa frukt och lite pålägg till frukosten imorgon, hyrde två filmer som vi ska se ikväll, den nyaste beck filmen "det tysta skriket" och "tre systrar och en mamma" så ikväll efter middagen blir det filmmys (: har gått runt i mysdressen jag köpte igår och den är verkligen skön! så jag är mycket nöjd med mitt köp ^^

nu ska vi laga middag och sen blir det film!

hoppas ni också får en mysig kväll! bilder på köpen från idag kommer senare! pusspuss

image1836



Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag fick en sån kudde av min Kenneth med fast köpt på Jysk och jag vart bättre i nacken av den. Första nätterna slogs ja med den haha o den kändes obehglig eftesom jag va ovan. O huvet trillade tillbaka på gamla kuddarna. Men nu är de lugnt och det går bra att sova utan ibland med:). Så hoppas han blir bättre!

2007-09-21 @ 08:22:31
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback