fredagsmyspys.

hello sunshines!

kom hem för fem minuter sen.. har varit och handlat idag med älsklingen. åt ute också, mys! ska sätta oss och titta på idol nu och i pausen ska vi göra hemgjord vit chockladmoussé. jumi. till det har vi färska hallon (: fredagsmyspys! när röstningarna kommer in är det paus i 1,5 timme.. då ska vi bada skumbad jag och älsklingen och massera varandra. gud så skönt! det känns att det är fredag i hela kroppen, det är så mysigt (:

image2002

om fyra timmar ska mitt svenska arbete vara inlämnat, jopp.. och jag är nästan klar! bara lite finslipningar (; sen imorgon ska jag traska till bibblan och låna en roman med en svensk författare... kul.. eller inte ^^ men men. ska försöka hitta en som är kul och tunn! jag gillar inte att läsa när jag inte får välja bok och författare själv..! fast vem gör det?! (;

pilasterhyllan som vi köpte på svenskahem för 500 kr hittade vi på asko idag för 149 kr.. i ek. köpte en såklart ^^ ska ha den i datarummet eller i vardagsrummet brevid den andra, vi får se. sen fyndade vi en del inne på eko stormarknad också.. det var ju inte alls någon mat där :o bara indredning mm.. hittade massa fint! funny (:

ne nu hör jag att tvn är på därute och älsklingen ropar på mig! skriver mer sen! puss.. ps, bilden i inlägget innan är tagen av josefin idag, fin! (:



dom första bilderna jag såg på älskling! sötnöten (: ♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Har du läst kejsaren av portugallien av Selma Lagerlöf? En OTROLIGT vacker och inte så lång realistisk saga om en pappa som älskar sin dotter så mycket att han blir sinnessjuk när hon försvinner.

2007-09-29 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback