kycklingwok

ska snart ställa mig och laga middag, ikväll blir det grilladkyckling med thaiwok, sataysås och stekta äggnudlar. gott! mamma kommer hit om en timme och då ska vi äta (: hon håller på att komma iordning i sitt hus sakta men säkert!

kom hem från affären nyss, tessan kom hit och beundrade vårat hem och sen gick vi till affären och jag handlade middagsmat och hon godis. va mysigt att få träffa henne igen (: så kommer hon också på min tjejmiddag som blir antingen på fredag 21:a eller lördag 22:a och då är my här också :D wii.

skrev ju inte så mycket om kryssningen innan, var så fruktansvärt trött när jag kom hem. det var jättemysigt iallafall, vi åt gott, shoppade på taxfree, tittade på jättefina shower som dom hade på båten, umgicks, var i tallin över dagen och shoppade.. hittade en skit mysig orientalisk affär som var billig så jag och alex inhandlade lite stuff till sovrummet (: kommer bli helmysigt när det är klart. sen köpte jag jättemysiga raggsockor som en tant i tallin hade stickat! bild får ni se sen (: ska ladda upp bilder från resan senare också! och mina second hand fynd!

nu måste jag börja med middagen. puss & kram (:

saknar min tusse :(
image1726



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback