Lång dag.

idag har det varit en lååång dag. vi har flyttat ut alla mammas möbler och prylar. lägenheten är sjukt stor utan möbler ^^ imorgon ska vi måla om hallen och sätta upp hatthyllan och skostället. ska även sätta upp köksbordet och våra köksstolar. så vi har någonstans att sitta förutom i soffan!

usch min mage är inte bra. har inte hunnit äta någon ordentlig mat de senaste dagarna.. idag vart det pizza till lunch och mcdonalds till middag. fy fan! urk. ska bli så skönt sen att få i sig ordentlig hemlagad mat, mums! och komma iväg till gymmet! vardagen blir helt upp och ner när man flyttar och renoverar! :P

älsklingen håller på att borsta tänderna och det ska jag också göra nu. imorgon ska vi upp och åka iväg och lämna flyttbilen och sen måla. sen ska jag skicka en klänning jag sålt också! på torsdag ska jag plugga heela dagen. skönt att få det överstökat. (: ska även gå till bibiloteket och hyra en bok med stringberg och börja läsa.

god natt ♥

här kommer lite bilder från köket... ena köksluckan fattas, ska upp och hämta den på vinden, sen ska handtag på också (:





Kommentarer
Postat av: Mysan

massa mys:D

2007-09-05 @ 12:14:40
Postat av: Helena

Ser jättefint ut gumman! önskar att jag kna komma å titta snart! <3

2007-09-05 @ 12:38:54
Postat av: Camilla

GUD va fint! Riktigt läckert!!!

2007-09-05 @ 13:30:43
Postat av: pyrah

Hur snyggt som helst!!

2007-09-05 @ 16:24:30
Postat av: fanny

mysan, iih va kul det ska bli sen när du kommer och hälsar på och får se hur fint det blivit här (: <3

2007-09-05 @ 17:05:20
Postat av: fanny

helena, va kul att du gillade det gumman :) du får komma hit snart, såfort du bara kan, saknar dig!!!

2007-09-05 @ 17:05:56
Postat av: fanny

camilla, aw tack så mycket (:

2007-09-05 @ 17:06:26
Postat av: fanny

pyrah, tack gumman :) vi är riktigt nöjda!

2007-09-05 @ 17:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback