mamma-gris

Godkväll! Har suttit bänkad framför tvn med älsklingen sen klockan åtta. för ikväll har det varit idol och nyss slutade dom desperata husfruarna. har ätit massa vindruvor och druckit cola som blev över sen tjejmiddagen (: haft mängder med tända ljus och bara myst! våran första kväll tillsammans. har dansat lite tryckare, så himla mysigt, kramats massor och såklart sagt att vi älskar varandra gång på gång! underbar kväll med andra ord.



ska snart hem till mamma och lämna en härliga hund tidning och hjälpa henne möblera inne i hennes sovrum, hon har målat om därinne så nu ska säng och allt annat på plats. och såklart åker vi dit (: ska bli mysigt att få krama om henne, är ju ändå van vid att hon är här varje dag. jag vänjer mig nog snart. mammagris!

idag
gick vi upp runt elva, duschade, sminkade oss och klädde på oss.. jag hade jeans på mig idag, hör och häpna! är ingen jeans-människa, men idag var det fint (: ska nog köpa lite mer jeans.. mina favorit jeans är köpte på ullared/gekås för en billig peng och dit ska vi ju faktiskt åka, jag och älsklingen innan jul (: blir perfekt så vi kan köpa lite julklappar och de sista i inredningsväg innan julafton (: finns nog massa julinredning där då också! jag längtar. så i slutet av oktober början av november åker vi på en liten mysig roadtrip till ullared! (: iallafall, hade en supermysig sista dag med mysan, så glad för att du finns! hon är nog hemma snart, och ska ringa mig! haft det hur bra som helst den här veckan. du är bäst! ♥

har fotat shoppingen från idag som kommer i inlägget efter. men här kommer några från vardagsrummet. blev inte alls lika mysigt sken som det är i verkligheten, men mysigt ändå! mysfaktor i lägenheten!!



behövde inte alls köpa blockljus idag (: hittade i en garderåb som vi köpte när vi var på gekås/ullared i sommras, braaa! för ljus är dyrt (; sen fick vi hem nya soffkuddarna idag.. som är i minkimitation, vi har filten som hör till också.. som är super mysig!



Kommentarer
Postat av: Madde

nej men hjärtat, skulle du kunna göra det? underbart!!! haft en bra dag annars? Puss & Kärlek

2007-09-25 @ 22:44:05
Postat av: fanny

madde., men självklart gumman! det fixar jag. HELT gratis också, hah :D vet du hur du vill ha den ungefär? puss <3

2007-09-25 @ 22:51:20
Postat av: Jenny

Måste bara säga att er soffa är ju så fantastiskt fin =) Verkligen =)

2007-09-25 @ 23:05:10
URL: http://jennylito.blogg.se
Postat av: Helena

mysigt!

2007-09-25 @ 23:19:56
Postat av: Marielle

Vad fint med bilderna på lägenheten. Och jag gillade när du knäppt så man ser ytan liksom fick mer inblick hur det skulle kännas å vara där inne då:)! Du är fantastisk Fanny på att inreda. Kom o hjälp mig med!

2007-09-26 @ 09:15:01
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

Jenny: Jag älskar våran soffa.. måste bara köpa nytt tyg till den (: du ska ju komma hit på middag snart också! då får du se allt i verkligheten ^^

2007-09-26 @ 12:45:35
Postat av: fanny

helena: tack gumman :) <3

2007-09-26 @ 12:48:08
Postat av: fanny

marielle: jo jag försökte ta kort så man ser hur stort det är :) blev bra! jag har ända sen jag vart nio älskat att inreda, det är min grej ju! (: klart jag kan hjälpa dig, är det nått speciellt rum eller helheten du vill ha hjälp med?

2007-09-26 @ 12:50:01
Postat av: Mysan

Gumman jag saknar dig så det är inte sant, allt känns så tråkigt utan dig min vän<3<3<3

2007-09-26 @ 22:53:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Madde

jag vet på ett ungefär, det poppar upp nya ideer hela tiden.. men jag ska tänka ut lite mer specifikt hur det ska vara... vill ju bli nöjd från början så det inte ska bli en massa ändringar hela tiden (: all bra med hjärtat mitt då?

2007-09-27 @ 15:59:26
Postat av: sandra

Åh vilken underbart mysig lght du har! Avundsjuk!

2007-09-27 @ 18:57:21
URL: http://hollywoodah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback