massa paket ^^

nu har alla gått hem. har varit jättekul, men oj så skönt det ska bli att lägga sig på soffan med älsklingen och titta på film nu (: längtat! har fått massa fint idag, mest pengar! här kommer listan på det jag fick (:

8600 kr (ja, jag ska shoppa järnet) (av alla)
samsung platt-tv 37 tum (av morfar)
en new york tavla (av älsklingen)
inredningsprylar (av alla)
dammsugare (av morfar)
smink & sminkväska (emma & björn)
body shop produkter (av älsklingen)
500 kr pressent kort på h&m (av älsklingen)
shoppingtur 2000 kr (av älsklingen)
bio och restaurang besök (av älsklingen)
nattlinne med tryckt bild på mig och helena (av helena)
kjol (av helena)
massa fina blommor & kort (:

en del japp! ska bli riktigt kul att åka och köpa tv:n och få upp den på väggen och så (: har tagit massa kort här i kväll som jag lägger upp imorgon.. och kort på lägenheten också. nu ska vi tända en brasa i våran öppnaspis och mysa till en film ♥ imorgon ska vi på shoppingtur i stan, jag & älsklingen.. på kvällen bjuder han mig på restaurang, bara han och jag! fifan va mysigt! i love you!

puss! och tack för alla gratulationer idag! (:






Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman, du ska få present av mig också snart:) ska så himla kul att träffa dig
och fira våra födelsedagar:D Älskar dig obeskrivligt, och hoppas

2007-09-10 @ 11:00:15
Postat av: Marielle

det va inte alls illa med presenter de där! Hur ycket pengar som helst!!

2007-09-10 @ 13:00:38
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Marie

OOh, jag vill se nattlinnet! :)

2007-09-10 @ 15:41:28
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Helena

vart är du??

2007-09-10 @ 20:12:04
Postat av: fanny

mysan, ja jag vet :D och jag kommer använda det flitigt :) längtar efter dig snuttan <3 kom NU!

2007-09-11 @ 02:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback