nattinatt <3

ikväll har det varit en himla mysig kväll. vi gjorde varma mackor tillsammans och dukade framför tv:n, tände massa ljus och tände en brasa och bara myste. tittade på "blood diamond" sjukt rörande film. jag brukar inte gråta till filmer, men jag kunde inte hålla mig. tänk att vissa har det så hemskt ): värd att se! sen till efterätt gjorde vi cream caramell och varsinn kopp te. nu ska vi strax gå och lägga oss, har massa inrednings tidningar som jag ska plöja igenom som inte hunnits med när vi flyttat och målat och haft oss ^^ tänkt va underbart det hade varit att jobba som inredare på en sån tidning. tåls att tänka på! (:

imorgon blir det måla hos mamma och fixa här hemma. och ha spakväll med baby, med varsinn ansiktsmask och masage och sånt mys ♥

nu ska jag krypa ner i sängen brevid alexander och läsa, pussas och kramas! natti ♥

image1805



Kommentarer
Postat av: Mysan

oah imorgon kommer jag:D

2007-09-17 @ 13:24:13
Postat av: Sigurdann

NICE AND WONDERFUL SITE

2008-08-25 @ 10:45:39
URL: http://sigurdann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback