not good

igår kväll spydde jag ex antal gånger.. poooor me. hehe. nerå. det gick bra ändå. vet inte om det var maten, tror inte det, eftersom ingen annan mådde illa :o kanske var att jag var så smart och provade ett test läppglans i en sminkaffär.. nån hade nog vart sjuk som provade det, klant. brukar aldrig prova sådär i butik, men hon sa ju att det var SÅ bra, då var jag ju tvungen ^^ eller så var det för att jag hade migrän, i dont know. my va så söt och masserade mig när jag lagt mig för att sova så jag kunde slappna av lite, söten ♥ sen ringde jag älsklingen och sa godnatt, han ville sågärna vara hos mig och ta hand om mig.. men det gick ju inte ): efter ett tag somnade jag, så vaknade jag vid halv sju, man sover inge bra när man mått konstigt i magen. men det gör inget skulle ändå upp vid åtta och gå till gruppen. så skönt att jag mår bättre idag! hade inte vart nått vidare kul att bli magsjuk nu när my är här och vi ska hitta på massa saker! :/ jag kanske kan bestämma lite över min kropp och vad som ska hända ändå, som mamma säger. ska jag vara pigg och alert, så är jag det, även fast jag knappt sovit nått. :P och nu har jag bestämt att jag ska vara frisk! så då är jag det :D

nu ska jag nog krypa ner i sängen och läsa lite, det är lite kallt här uppe när man legat och huttrat och svettats om vart annat under ett stort duntäcke hela natten.. hua.

ska ladda upp bilderna från shoppingen igår senare, de är nått fel på blogg som sagt..har tillochmed mejlat dom ^^ hoppas det löser sig, vill ju visa vad jag köpte :P puss


image1813
okej, sådär snygg som hon är på bilden är jag ju inte, men ändå (;

Kommentarer
Postat av: carin

nej usch inge kul att spy, det värsta som finns tycker jag! Hoppas du håller dig frisk nu. =) och jag längtar tills det går att lägga in bilder, :D nyfiken på vad du hittat ju =) kramar

2007-09-20 @ 08:38:45
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Marielle

Jag skulle tro det va migränen som du spydde av. Och det din mamma säger om hur man kan bestämma hur man känner sig det tor jag på. Man kan framkalla sjukdom om man vill det.

2007-09-20 @ 13:05:22
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

carin, inte kul alls. hua, men jag känner mig mycket bättre nu :) jag har migrän det är därför jag mått så illa har jag kommit fram till nu. skönt att det inte var magsjuka. håller på att lägga upp bilder på shoppingen nu :) kramar <3

2007-09-20 @ 14:29:36
Postat av: fanny

marielle, det är migrän.. tänkte inte på det först.. men nu vet jag ju :) man kan nog inte slippa att bli sjuk om man vill det, typ magsjuka och sånt.. för hade man kunnat slippa det genom att bara önska att man inte var det, så hade man nog aldrig vart det! (: jag menade mer att man kan bestämma sig för att vara glad, pigg eller inte sur. man kan vara med positiv ist för att vara så negativ.. sånna saker kan man lätt påverka!

2007-09-20 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback