ostkaka med sylt & grädde

har precis städat undan i köket, så nu är det fint där igen (: medans vispade mamma grädde och fixade med ostkakan som skulle in i ugnen. den ska svalna lite godare då, och när vi äter den ska vi titta på filmen. mysigt! mamma är så snäll som håller mig sällskap när älsklingen är på jobbet, hon är den bästa av dom bästa! så har hon gjort te till oss i våra stora indiska koppar, som kommer räcka hela filmen i guess (:

har målat naglarna, blev skit fint. bild senare som sagt. puss på er. och ha en mysig kväll nu, det ska vi ha! ♥

image1990




Kommentarer
Postat av: Helena

äLSKAR DEJ <3

2007-09-27 @ 21:40:16
Postat av: Marie

Hej hopp! Vill du göra om lite i min blogg sen när du har tid och så? Vet inte riktigt hur jag vill ha det än, men det kommer väl :D Kramkram

2007-09-27 @ 22:33:43
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: fanny

helena, och jag dig snuttan :)

2007-09-27 @ 22:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback