shoppintur (:

det bjöd min älskling mig på idag.. fick spendera 2000, men kan lova att det inte var det lättaste även fast jag trodde att det skulle vara det.. så nu har jag ungerfär en tusenlapp kvar (: ska besöka massa second hand butiker i veckan med alex, så kanske jag hittar nått mer fint!

efter shoppingen var vi jättetrötta och satt oss på ett mysigt café och fikade och myste. sen åkte vi hem och har plockat efter kalaset igår och lagat middag, pasta med carbonarasås blev det. ska snart sätta oss och kolla på film och ta det lugnt, sen ska jag läsa solo tidningen jag fick av älsklingen idag (: han var så söt, sprang in på affären och handlade den till mig, han är för gullig ♥

det här hittade jag idag iallafall!



två st ljus från granit med kokos doft
dom kostade 10 kr st



svart "påse" som jag ska ha hårsnoddar i också från granit
och kostade ca 29 kr



senapsgul mössa i pösmodell kommer från indiska och
jag älskar den här mössan, har en i svart också ^^ kostade 79 kr



brun baströja, svart linne & grovstickad svart halsduk allt från h&m
98 kr, 49 kr & 79 kr



lite makeup, shimmer i bruna toner, grön glittrig ögonskugga
& mörklila/plommonlila nagelack allt från h&m kostade ca 120 kr



metallic/brun skinnjacka.. fick inte alls till en bra
bild på jackan.. den är mycket finare i verkligheten (:
den är också från h&m och kostade 500 kr



gråa ribbstickade strumpbyxor från h&m och
kostade 120 kr





Kommentarer
Postat av: pyrah

Finfina grejer du köpt :) De där kokosljusen doftar underbart ju! Jackan du köpte har jag också, fast den svarta, men jag gillade metallic och den gröna också.

2007-09-13 @ 00:59:04
Postat av: fanny

pyrah, tack gumman :) ja dom luktar verkligen gott.. bra att dom va så billiga också! jag har den svarta från förra året, men jag vet inte, i år var dom snyggare tycker jag! så har du ju den bruna också:) jag
har köpt en äkta skinnjacka i grönt från hm, får se om jag behåller den eller köper den gröna/metallic ist :) kram

2007-09-15 @ 11:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback