snart snart snart klara!

Inatt har vi inte sovit många timmar vill jag lova! gick och la oss halv tre och gick upp nu! idag ska vi möblera, fan va tungt det kommer bli. både sängen och soffan och soffbordet väger bly! det får gå ändå (; för imorgon är det den stora dagen ju! spännande!

igår var vi på ikea jag och mamma, monterade upp nya köksbordet, hade ett likadant vitt innan, men det såg inte alls bra ut. sterilt! så nu ser det hemtrevligt ut :D ska snart göra lite frukost och få upp älsklingen som är som en sombie idag, stackarn ): sen är det bara att sätta igång!

fick hem massa fina kläder från halens också som jag ska fota sen och visa (: fast det får bli senare, fullrulle idag som sagt. ska bli kul att fota allt sen och lägga upp här när det är klart! (:

nu blir det frukost på sängen till alexander och sen sätta igång!

här är bilderna på köksbordet, väggarna i hallen & mio lampan i hallen (: har inte tagit bort tejpen än däruppe i hallen, därför ser det lite målat ut utanför ;D





Kommentarer
Postat av: pyrah

Tjusigt tjusigt!

2007-09-08 @ 13:19:56
Postat av: fanny

pyrah, tack gumman :) tycker vi med!

2007-09-08 @ 14:06:47
Postat av: Marie

Gud vad fint!
Nu fick jag massa idéer till vårt kök som verkligen behöver piffas upp! Vart har du köpt underläggen förresten?
Stor kram!
ps. ok om jag sparar en av bilderna? :) ds.

2007-09-08 @ 17:46:09
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: fanny

marie, tack söten (: va kul att du fick ideér! vad var det du gillade? underläggen är köpta på gekås i sommras! helt okej om du sparar en av bilderna ^^ kram

2007-09-08 @ 19:40:56
Postat av: Marie

Kombinationen var det nog.
Bilderna på er typ.
Äh allt var så fint så jag får lust att fixa vår lägenhet på studs! :p

2007-09-08 @ 21:29:52
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Marielle

Oj oj oj ni kommer få så snyggt så det inte är sant. Bra med sparade pengar:D!

2007-09-09 @ 21:03:35
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback