sömnboll

älsklingen kom och väckte mig på soffan nyss, han sa att jag låg ihopkurad som en liten boll, haha. hade dragit filten över huvudet, antar att jag tyckte att det var för ljust ^^ så det har jag gjort de senaste timmarna.. nu ska vi se hur det går att somna ikväll :P men men.. känner mig iallafall utvilad. sov typ 5 timmar i natt.. gick och la mig runt ett, sen kom jag på massa nödvändigheter som jag tyckte att jag skulle ordna med innan jag verkligen somnade. snacka om tvånstankar, hah. stod och satte upp de svarta panelgardinerna som var försvunna innan, hängde upp alla mina klänningar på likadana galgar, mätte och hade mig i vardagsrummet för att se om tv möblerna vi ska ha skulle passa in osv.. sen blev jag såklart hungrig av allt kämpande, så det blev nattfika och sen var jag jättetrött imorse och det resulterade i tre timmars sova på soffan! och jag som skulle överaska älsklingen med middag, gah.. ska ställa mig och laga nu, är vrålhungrig eftersom jag missade lunchen. så blir det varm ostkaka ikväll med grädde och jordgubbssylt, gud va nyttigt ^^

innan jag somnade satt jag faktiskt och pluggade, tills ögonen gick i kors. fick föresten alla rätt på ett prov vi hade. hallelujah.

ne ni,. nu ska jag leka kock och ställa mig i köket (:

image1988



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback