sovrum - hate it or love it!

jag börjar gilla sovrummet mer och mer och det blir bättre och bättre.. jag skrev i nått inlägg tidigare att indisk stil inte är min stil.. så vad håller jag på med tänker ni?! ja.. vi ville ha myskänslan uppe i topp i sovrummet, eftersom det är där man myser, älskar och sover. och tro mig, det känns bättre att sova därinne nu när det är så mysigt! innan kändes sovrummet så kallt. och enligt min mening ska sovrummet kännas varmt och inbjudande. så till en början skulle vi bara ha lite kuddar och sånt som var indiskt.. men igår låg vi och pratade och har bestämt oss för att köra linan ut och fixa om sovrummet. alla väggarna i rummet ska målas i rött/vinrött metallic.. ja det finns faktiskt metallic färger att måla väggarna med (: väggen där förstret är ska målas i guld också det i metallic. eftersom vi har röd/guldiga gardiner i fönstret så kommer det nog passa bra (: i hope. framför dom inbyggda gardinerna ska det sättas upp skynken i guld med medaljonger.. krokar ska borras upp i hörnet av ena taket och där ska jag sätta upp massa ljusmobiler i olika färgadeglas.. det finns massa på indiska! golvet ska om vi orkar läggas om till en mörkare färg och på väggen över sängen ska det sättas upp hundra och åter hundra olika guldramar i olika storlekar och former med kort i. sen skulle jag vilja ha en myshörna kanske en madrass som vi skär ut så den blir rund, klä om den i nått fint tyg och lägga massa kuddar.. läslampa och ja! låt fantasin flöda..!

så här ser det ut nu.





Kommentarer
Postat av: Tommymaja

Cool site ... I like it :)

2008-12-16 @ 11:37:19
URL: http://tommymaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback