sovrum

Nu kom vi hem. idag har det varit en kul och mysig dag (: vi har köpt inredningsgrejer för över 1500. skönt att vi har sparat ihop så mycket, så slipper man få ångest! :p vi har köpt massa till sovrummet, nytt överkast, ljuslyktor, prydnadskuddar mm. besökte, åhlens, ikea & nån inrednings butik. även myrorna hann vi slinka in på (: hittade massa bra böker och en röd adidas tränings bad för ynka 35 kr. funderar på att lägga upp den på tradera, vet att man kan få en del för sånna retro väskor (: annars behåller jag den gärna själv ^^

Lista på vad vi köpt idag:

avlång hallspegel i ek
- ikea 399 kr
prydnadskudde i guldskimmrigt tyg - åhlens 75 kr
prydnadskudde i skimmrigt rött tyg - åhlens 75 kr
avlång svart badkarskudde - åhlens 99 kr
genomskinliga gardiner i rött skimmrigt tyg - åhlens 150 kr
rund ljusbricka i guldfärg - åhlens 39 kr
vinrött överkast - ikea 59 kr (nedsatt från 169 kr)
massa värmeljushållare i rött, orange och grönt - nån inredningsbutik 30 kr/st
två svarta träramar - ikea 39 kr
vit cylinger kudde med guldmönster - myrorna 5 kr
oversize adidas bag - myrorna 35 kr
poket bok, "låt den rätte komma in" - myrorna 5 kr 
bunden bok "nattsystern" - myrorna 10 kr
bunden bok "gömda" - myrorna 10 kr
bunden bok "bridget jones dagbok" - myrorna 10 kr
marinblå klänning med vit spetskrage och puffärm - myrorna 45 kr

tar som sagt bilder på allt sen (:

åt på ikea så det slipper vi göra nu! ska bege mig in i sovrummet och sätta upp de nya gardinerna som ska hänga bakom de andra som vi redan har (: och fixa med sängen. kommer såklart fota när det är klart, och lägga upp!

skönt med helg! imorgon jobbar älsklingen på dagen så jag ska hjälpa mamma borta i huset och pyssla lite själv här hemma, städa bland annat. på tisdag kommer my hit från skånetrakterna och hälsar på i en vecka (: mys! och innan dess ska vi fixa klart i gästrummet/pysselrummet. skrev aldrig om det rummet när jag visade bilder på lägenheten, men det är det rummet som ligger brevid köket.. ska ha ett skrivbord där med symaskin och tyger, pärlor och pyssel saker (: även en gästsäng!

nu ska jag fixa i sovrummet! puss! ♥



Kommentarer
Postat av: Mysan

oh vad jag längtar hjärtat<3

2007-09-15 @ 09:53:54
Postat av: fanny

mysan, jag längtar mest<3

2007-09-15 @ 11:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback