stan

gud va jag önskar att min huvudvärk skulle försvinna. det är nog pga det nyinsatta hårförlängningen som det värker. ska bli skönt att sätta på sig mjukisar och tvätta bort sminken, ögonlocken hänger ^^ håret blev jätte tjockt och fint! är jättenöjd (:

vi har iallafall varit inne i stan idag och shoppat. tro mig vi hade hundra påsar att bära på hem. galet. folk hade kul åt oss på tåget och vi hade sjukt kul också. har inte skrattat så mycket på länge. :D underbara my! inhandlade massa fint till badrummet, som jag såklart fotat och lägger upp här under (: sen utnyttjade jag även mina rabatter och sånt från h&m, så det blev en skit mysig hello kitty dress att mysa runt i hemma och lite annat.

vi åt jättegod lunch inne i stan också på söderhallarna, och nu när vi kom hem gjorde vi tacos gratäng med sallad, gurka, tomat, majs och lite olika såser, mums! ska snart sätta oss och mysa i soffan framför en film. älsklingen är på jobbet inatt så det blir tjejkväll! (:


tydligen fungerar det inte att ladda upp bilder på bloggen just nu.. så det får komma senare ikväll! puss



Kommentarer
Postat av: Helena

=/ Önskar att jag fick ha lika kul med dej...<3

2007-09-19 @ 23:16:42
Postat av: fanny

helena, vi HAR minst lika kul gumman :) kom hit! saknar dig <3<33<<3

2007-09-20 @ 06:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback