tidsfördriv

SVARA ÄRLIGT:

Hur mycket är klockan just nu: 13:47
Ditt hela namn: Fanny Alexandra Magdalena Andersson
Hur gammal är du: fyllde 22 i september
Vart vill du helst bo: Hemma hos oss
Hur många barn vill du ha: Ett eller två.
Vem ska du gifta dig med: älsklingen den 6 juni 2008
Lider av: magkatarr.. och det resulterar i illamående dagligen
Har du ätit sushi: Ja och jag gillar det!
Favoritglass: päronkulglass
Humör: glad och lite seg
Mest falsk: ingen jag känner iaf
Är du kär i någon: det är jag, i alexander

ANTIGEN ELLER :

Sol eller måne:
måne
Vinter eller höst: båda
Sommar eller vår: sommar
Vänster eller höger: Höger
Soligt eller regn: Det ska regna när det är sol
Vanilj eller choklad: Choklad
Cola eller fanta: cola
Pierca näsan eller tungan: har i båda
Seriös eller rolig: både och 
Röd eller grön mjölk: grön & röd till oboy
Brinna upp eller drunkna: usch inget av dom


HAR DU- DE SENASTE 24 TIMMARNA :

Kysst någon?
: my man
Sjungit: haha, ja, men hörlurarna på.
Blivit kramad: imorse av älskling
Skrattat: ja, när alex kom på mig att sjunga haha
Saknat någon: helena
Dansat galet: alltid, det är min grej när jag är hemma
Färgat håret: ne, men jag behöver
Gråtit: ja, saknat helena & vart ledsen med christoffer
Blivit kysst: massor

HAR DU - DEN SENASTE VECKAN :

Sjungt för någon: alltid för alex när vi åker bil, hähä
Åkt flygplan: nee
Haft en mardröm: nee
Badat: japp en del ^^
Låtsats att du är kär i någon: hrm, nej
Fuskat på ett prov: nix
Fått ett skrattanafall: senast igår.. jag skrattar mycket :P

ANNAT :

Har du någonsin blivit jagad av någon någongång : JA
Har du djur: 3 katter & en hund
Är du helst själv eller med någon : helst ensam förutom med alex då
Tror du på spöken: Ja
Har du ljugit någon gång: Ja
Hur mycket är klockan nu: 14:04

image2062




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback