tomorrow

Imorgon kommer min bästa vän helena hit! ska bli så himla mysigt att få träffa henne, vi har inte setts sen vi var på kryssningen ): sakna! det blir middag och mys och massa kramar :D

på tisdag är min babe ledig! wii. då ska vi ut på äventyr minsann. vi ska köpa våra tv möbler. fy fan va fint det kommer bli. helst av allt skulle jag vilja ta mina pengar som jag fått till tv:n också och åka och köpa den.. men som sagt, han som ska sälja den billigare till oss som jobbar på typ onoff tipsade om att vi skulle vänta några veckor till så kunde vi få den 2,3 tusen billigare, förutom rabatten.. och att få en tv som kostar 13 tusen för 5 tusen tackar man inte nej till.. och då står jag ut tills dess (: och för dom pengarna som blir över kan vi lägga på annat, tex bidrag till en ny soffa! satt och snackade med sandra och hon har köpt sin soffa på europa möbler.. dom har en del rabatter där nu. det ska vara en mörkgrå soffa! och med divan. gick in på deras hemsida nyss och hittade en fin soffa, sen vet man ju inte hur skön den är! nån blir det iallafall. jag längtar tills allt är klaaart! även fast det är himla kul att planera och fixa här hemma image2072



krav på soffan vi ska köpa:

♥ den ska vara djup
♥ den ska vara mörkgrå
♥ den ska vara skön och mjuk
♥ den ska vara snygg
♥ den ska ha en divan

soffan
från europa möbler:

image2073



Kommentarer
Postat av: Helena

Ska ni umgås imorgon så kna vi ju inte träffas?

2007-10-01 @ 00:23:15
Postat av: Helena

Syns dte att jag skriver kommentarer?

2007-10-01 @ 00:30:04
Postat av: Marielle

Det ser ju nsätan ut som vår soffa det där. Fast vi kommer ha en hörnsoffa från MIO men oxå i den färgen:D!

2007-10-01 @ 08:38:48
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback