Vardagsrum.

image2051

precis såhär vill vi ha det i sovrummet! älskar att känna sig trygg och det var precis det jag gjorde när jag la mig i den här sängen på ikea med dom skåpen över och brevid mig. det blev som ett litet krypin. mys! dom finns i mellanbrun som våran säng också, lavvli. så innanför där på väggen vid sänggaveln ska vi ha massa guldramar som sagt (: kommer bli jättejättefint! sen är skåpen perfekt förvaring av handdukar, lakan och påslakan! måste göra en lista på vad som ska inhandlas i turordning! för det är mycket kvar innan det är färdigt. jag är långt ifrån helt nöjd!

here it comes:

vardagsrummet

målas om i mörktgrått/brunt på alla väggar utom en vägg, den där vi har tvn. ska tapetseras i en mörkgråfondtapet med medaljonger.. tänk er den här på bilden nedanför..

image2052

♥ den här ska vi köpa och ha brevid matsalsbordet och mellan fotöljen, på sideboardet ska en svart lampa stå.. så man kan läsa. i skåpet kommer vi förvara våra finvinglas, tallrikar osv.

image2054 
en gråsvart ryamatta ska inhandlas och läggas under matsalsbordet,
känns mysigare med en matta under fötterna när man sitter och äter!
kommer passa bra ihop med våra svarta skinnstolar och ekbordet (:

image2055
 
lunna fåtöljen ska färgas svart, blir riktigt fint med kålsvart manchester!
likaså kudden som ligger där ska färgas svart.
blir fint till dom mörkgrå/bruna väggarna.

image2056

tvmöbler ska köpas, ihop-plock från ikea, för det inte fanns i ek det vi vill ha.. så
föreställ er tre skåp upptill varje skåp är 85 cm brett och ca 55cm högt.. tre sånna på rad
med spotlights under, varje skåp har dörr med klickfunktion.. på väggen under sitter våran
40 tums lcd samsung och strålar och under tvn liknande som där uppe fast ist för luckor
är det lådor som man drar ut. svårt att förklara..! men fint blir det (: allt i ek. här nere är ett överskåp
med dörrar till.. haha snyggt ^^



nästa rum som ska fixas visar jag imorgon, med mina apsnygga ihop plockade bilder ^^
nu måste jag sova, älsklingen har redan lagt sig.. ska bli mysigt att gå och krama om honom
nu när han ligger där sött och snusar. ingen är finare än min alexander. nykärleken går aldrig bort.
du är det bästa som hänt mig älskling ♥

godnatt alla.



Kommentarer
Postat av: Madde

tack för komplimangen.. har haft lugg ett tag.. bara dolt den bakom diadem hela tiden (: hur har din dag varit ? Puss

2007-09-30 @ 02:49:01
Postat av: fanny

madde: varsegod hunny :) <3

2007-09-30 @ 16:24:10
Postat av: Eskilelina

You will be hearing from me soon. Thanks

2008-09-09 @ 11:27:24
URL: http://eskilelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback