Dagen


tog sovmorgon (låg uppe och myste halva natten med min blivande)
åt god frukost (baguette med sallad, tomat, ost och grönt te)
♥ plöja igenom några avsnitt av desperata husfruarna (beställde senaste säsongen från cdon)
♥ möta upp tessan i centrum, ta en promenad till gymmet och sola i 20 min.
♥ hem och duscha, sminka mig, fixa håret, klä på mig nått finigt.
♥ åka till vår toastmaster/alexs bestman och hans flickvän på middag - prata om bröllopet
♥ komma hem, titta på film, dricka te och mysa med älsklingen
♥ sova!

vaknade för sent idag. uh. måste verkligen se till att komma säng i kväll. buse som håller mig vaken så länge (: jaja, mysigt hade vi det iallafall. jag fick en helkroppsmassage (och vilken massage) så skönt. somnade nog i mellan åt. älsklingen hade tänt miljoner ljus i sovrummet och släkt ner. aw, han är så romantisk ♥

ska ner till centrum och köpa blommor får nog bli mina favoriter tulpaner. gav vi till tessan och thomas med. sen kommer älsklingen hem. han har varit med thomas och bytt till sommardäck på sin bil och tvättat den (:

ikväll blir det som sagt middag hos vår toastmaster som också är Alexanders bestman (: och hans flickvän. ska bli gott att äta persisk mat.

nej, nu ska jag koka mig en kopp te och glutta på husfruarna. nya avsnitten börjar den 15/4 och då måste jag ju veta vad som hänt (; smart där. missade nästan hela förra säsongen. 

ha en bra dag nu, hörs sen (: puss!





Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en bra dag

2008-04-09 @ 14:02:19
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Sanna

Fin blogg =)

2008-04-09 @ 14:03:09
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Juwligast

Hej! Nu när sommaren börjar närma sig börjar det bli dags att leta reda på sommarens bikini. Det är just det jag behöver hjälp med. Om du har lust och ork får du gärna ta en tripp till min blogg och skicka en kommentar om vilken bikini du tycker är snyggast i senaste inlägget.
Tack för din uppmärksamhet!

2008-04-09 @ 14:03:52
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback