Flytt av bloggen

fick ett mejl nyss av blogg.se som ska flytta min blogg ikväll (: skönt att få det fixat! äntligen. det kommer ta tre timmar. så vi hörs om tre timmar igen (: nu är tessan här, vi har varit och solat och gått en mysig promenad i solen. gud va underbart med vår! :D ätit pannkakor och dammat av tv bänken, kl nio kommer det ett par och köper den. skönt att bli av med allt nu innan vi flyttar.

kl 20.00 ska jag sitta bänkad framför tvrutan, lyxfällan. och jag vet vem killen är som är med.. höhö. stackars :(

hörs sen då! (: puss&kram



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej tjejen! Tavlan har min syster målat efter ett foto på oss...så det var kanske inte så mycket till hjälp... Kram

2008-04-17 @ 21:35:53
URL: http://fiabloggen.blogg.se
Postat av: Katta

Spännande med en bloggflytt, finally! =)

Verkligen stackars... Jobbigt program! Ha en fortsatt mysig kväll, kraam!

2008-04-17 @ 21:36:14
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback