Fredag!

Härliga fredag! underbara sol :D va glad man bli, mm! har klänning och knästrumpor idag, men det blir nog lite kyligare ikväll, så jeans och tröja får det bli när vi ska åka snart. vi var inne på ica och handlade fil, banan och mackor, ska äta lite lätt lunch och sen åker vi och provar ut våra nya sängar jag och min darling (: mys! klockan halv sju ca möter vi upp tessan och thomas, äter middag och sen ska vi disco bowla kl 21 :D kul.

har även varit och träffat våran vigselförättare bobby (: vigseln kommer bli den mysigaste ever :D känns så bra så bra (:

vi hörs senare ikväll. lovar bättre uppdatering nu i helgen och i veckan, får passa på att umgås så mycket som möjligt med älsklingen nu när han är ledig (: ni förstår säkert!

ha nu en jättemysig fredag, det ska vi ha (: puss&kram

image4697

imorgon, lördag kommer min helena hit, mysmys! (:



Kommentarer
Postat av: helena

Kom ihåg att ringa mig!

2008-04-11 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback