God morgon!

vaknade halv nio av väckarklockan. älsklingen är och lämnar våran bäddmadrass på kemtvätten och jag bäddade med en annan bäddmadrass, en 140cm :D nu blir det trångt och mysigt, hihi. ska åka till ikea i morgon och köpa en ny bäddmadrass! så får vi ta resårmadrasserna senare i veckan (:

ska lägga mig och vila i sängen en stund till och sen upp och äta frukost. är hungrig! idag blir det bara massa pyssla här hemma, ska bli skönt att komma igång med flytten (: man har mer grejer än vad man tror. och allt som vi inte använder ska väck!

nu kom älsklingen hem, ska fråga om han vill ha lite yohurt innan vi somnar om.. (: hörs sen! pusspuss!

image4716

föresten så behövde jag inte övertala alex om steroen vi ska ha i vardasrummet. han gillade den lika mycket som mig :D och han är verkligen någon som är intresserad av högtalare, så jag vet att ljudet är toppen! jag har inte riktigt sånna högtalar öron (; och att högtalarna är små, den är vit, i högglans och ljudet är braa. kommer bli riktigt snyggt i vårat vadagsrum (: nu har dom kampanj på den också på media markt. 4500 (:

nu ska jag lägga mig och slöläsa lite bloggar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback