God natt & sov så gott

ska gå och lägga mig nu. fixat allt som ska fixas här hemma innan jag kan slappna av och somna (: bytt vatten till katterna, tvättat ansiket och borstat tänderna, hämtat vatten och bäddat upp sängen, vändrat och tänt läslampan. ska läsa lite innan jag släcker lampan. imorgon hämtar mamma mig vid kvart i nio och kör mig till dbtn, sen ska jag hem och rensa ut i köket, vi ska inte ha kvar våran gråa servis. ska köpa vit istället och ha kvar den svarta vi har (: sen vid fyra tiden ska jag möta upp tessan i centrum och ta en promenad till huddinge hallen och sola. börjar få fin färg nu och fräknarna syns i hela ansiket (: super fint till mitt röda hår.

nej, nu blir det sängen, puss&kram, sov så gott ♥

image4748

saknar dig älskling ♥



Kommentarer
Postat av: tessan

Åh vad jag saknar dig sååå himla mycket hjärtat! Du är min bästa vän, du betyder allting för mig! Längtar tills söndag då vi ska ses :) Wiieee... Älskar dig! puss puss din bästis tessan

2008-04-18 @ 23:15:48
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback